Tur i oturen.

De tänkte ta sina liv – fann varandra på bron

Han hade förlorat sin fästmö, hon blivit utslängd av familjen.

Båda tänkte ta sina liv genom att hoppa från en bro.

Då hittade de varandra.

Den osannolika historien kommer från staden Ufa i centrala Ryssland och rapporteras i flera medier.

Klättrade över räcket

Andrej Ivanov, 26, hade förlorat sin fästmö i en bilolycka dagen innan de skulle gifta sig. Helt förkrossad åkte han till en hög bro i Ufa för att hoppa ner i Belajafloden och avsluta sitt liv.

När han kom fram såg han den förtvivlade Maria Petrova, 21, som höll på att klättra över räcket på samma bro.

Hon ville också dö efter att ha blivit utslängd av sina föräldrar när det framkom att hon var gravid.

Hindrade henne

När han såg henne rusade Andrej Ivanov fram och och drog henne till säkerhet.

– Något i mig sade stopp och jag kunde inte låta henne hoppa, oavsett hur ledsen jag själv var, säger han enligt Austrian Times.

– Jag skrek ”stopp!” och sprang fram till henne. Hon föll i gråt i mina armar och jag började också gråta. Vi höll om varandra och pratade, pratade och pratade. Den natten räddade både mitt liv och hennes, säger han.

Nu planerar paret att gifta sig. Först ska de bara berätta för sina respektive familjer hur de träffades.


källa; aftonbladet


Kommentarer
Postat av: matilda

Vilken fin blogg du har :)

Är allt bra med dig?

2010-05-15 @ 10:38:33
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0